sobota 27. srpna 2016

Letní dobrota

Máte doma spoustu rybízu nebo ostružin, malin nebo i něco jiného? :) To je super, protože všichni víme, jak rychle se to kazí a je potřeba to nějakým způsobem spotřebovat. Tahle dobrota se bude líbit jak těm, co mají rádi lesní plody, tak i těm,co jsou buchtový :)

Naspod jsem použila pizza těsto, které seženete v každém obchodě. Na to jsem naskládala rybíz a kolem ostružiny, ale můžete si tam dát, jaké ovoce chcete. Zalila jsem cca 500 ml tvarohem,následně jsem přidala žloutek, cukr a vanilkový cukr. Pak už jen dát zapéct a voalá, buchta je na světě :)



2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Rozhodně to skvělý bylo, mě na tom nejvíc chutnalo to pizza těsto, pravděpodobně jsem taky snědl nejvíc kousků (beztak jen, protože to bylo trošku kyselejší). (Kuba)

      Vymazat

Děkuji vám za milý komentář :)