úterý 9. srpna 2016

Pasty aneb kočka zvrací

Pasty, bezoáry, pasty, bezoáry. Hodně kočkomajitelů to zná. Pořizujeme pasty na chlupy, ale co když mám rozmlsaný kočky? Jen si k tomu čichne, podívá se na mě, že to snad nemyslím vážně a odejde. Každej má rád jinou. Jeden je splachovací a sní, co vidí i slimáka by sněd. 

Jakmile se Epíček zatváří všem je jasný, že mu to nevoní a že to prostě nebude. Několikrát jsme dávali i přes to, že mu nechutnala, ale je prostě příjemnější pro obě strany pořídit pastu, která mu chutná, než se s ním handrkovat a dohadovat, jestli to teda riskne nebo mám smůlu. Proto bych chtěla ukázat, jaké máme pasty my a budu moc ráda, když se se mnou a ostatními podělíte o svoje zkušenosti.Já si rozšířím obzory.

Epíček nezvracel, ale teď se několikrát poblinkal (pouze šťáva), žádné chlupy ani tráva, co by ho dráždila, jak hltá. Na to jsme začali dávat podstatně víc pastu a posledně zvracel už chlupy s kuřecím, tak nevím, jestli to mám brát jako pokrok nebo ne. Ale když se mu už podařilo vyzvracet chlupy,tak bych řekla,že snad i jo. Co myslíte?

Naše kočičí bilance je taková,že Epíček sní SMILLA i GIMPET ,ale pasty z dm se nedotkne a co máme vitamínovou pastu, tak té taky ne. Takže jsme teď dokupovali. Fabišek sní všechno :D

Všechny odkazy, jak výrobky vypadají vám tu nechám, ale GIMPET jsem kupovala v pet centru, DEIN BESTES v dm na doporučení a SMILLA na zoohitu (odkaz, který přidávám)

í

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milý komentář :)