čtvrtek 25. srpna 2016

Bramborovo - cukinové placičky

Teď bylo docela dost článku ohledně koček a my máme spoustu cukin na zpracování, tak jsem se rozhodla, že sepíšu jeden z X receptů, co jsme s nimi udělali a tím jsou bramborovo-cukinové bramboráky. Nemůžu říct, že tu budu vypisovat gramáž a podobně, protože vaříme od oka a myslím si, že spousta kuchtiček to tak dělá a navíc každej musí sám cítit, jak mu to vyhovuje každopádně postup je jasný

Nastrouháte brambory a cukinu na hrubém struhadle,přidá se mléko,hladká mouka,vajíčko,sůl,pepř,česnek,majoránka 

Všechno zamíchat a dát na pánvičku, jen to smažte pomalu, aby se to pořádně udělalo :)
Vím, že je super, když je všechno rychle, ale stačí občas přijít a otočit to



4 komentáře:

  1. Mňam, hned bych si dala! :) Tyhle placičky jsou fajn jako občasné zpestření, ale víc mi chutná klasický bramborák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já klasický bramborák neměla už dlouho,vlastně ani žádný jiný,ale jsem ráda,že jsem tohle zkusila :)

      Vymazat
  2. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ty mám moc ráda :) jakékoli placky at už normální bramboráky, cuketové, z hlávkového zelí atd. mám ráda :)

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milý komentář :)