čtvrtek 11. srpna 2016

Balík ze ZOOHITU

Dnes jsem očekávala balík od zoohitu. Ráno se probudím, sejdu schody dolů, otevřu žaluzie a co neuvidím? Za oknem česká pošta a já v pyžamu. Takhle vtipně začalo mé dnešní ráno. Můžu být ráda, že mě nehnali rovnou z postele.

Chtěla bych se s vámi o balíček podělit, proto jsem vše pečlivě , ale dohromady, nafotila. Tentokrát to bylo především jídlo. Dokonce jsem pořídila i granulky pro babiččinýho kocoura, kterého se ujala a dává mu najíst, ale je venku. Nějaký starší tulák. Kupovali jsme docela klasiku, zkušenosti nemáme právě s granulema RC Outdoor, Orijen 6 FISH Cat, ale slyšela jsem na to docela chválu,tak vyzkoušíme a Smilla Multivitamin,maltózovou máme a spokojenost,tak uvidíme.


Musím říct,že jsem vždy nesmírně natěšená, když má přijít balíček pro mě nebo pro kočky a rozbalování nových věcí si strašně užívám a když přijede obrovská krabice ze zoohitu,tak kluci ví,že je to pro ně a šmejdí.Snad nejsem jediná.









 Přeji pěkný den :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milý komentář :)