pondělí 25. července 2016

PET TAG





Taková podrobnější seznamka o našich kočkách.


1.Jak se mazlíček jmenuje?
Oba dva mají jméno od svých chovatelek.Původně jsme vymýšleli jméno,ale nakonec jsme jim je nechali a našli si jakousi variantu,jak jim říkáme
Epíček-se jmenuje Apple De Wann a Fabišek-Fiscus Fabio Joshuatree

2.Jaké je to plemeno?
Epíček je plemene Ragdoll - hadrová panenka a Fabišek Mainská mývalí kočka 

3.Je to kluk nebo holka?
Oba jsou to kluci.

4. Jak je starý?
Epíček se narodil 16.5.2015 -to znamená,že má teď rok a 2 měsíce :)
Fabišek se narodil 27.10.2015-bude mít 9 měsíců

5.Podle čeho ho vždy poznáš?
Když nevidím Epíčka,ale slyším hrabání před miskou,vím,že je to on.Jinak samozřejmě podle toho,jak mi skočí v nosi do postele a podle mňoukání taky rozeznám,který to je.Když slyším,že padají granulky ven z misky,vím,že papá Fabišek.

6.Co pro tebe znamená? 
To je blbá otázka.Za nic bych je nedala.Jsou moje rodina.

7.Jaké vlastnosti má? 
Epíček- má rád svůj klid,rád si lehne vedle vás a drbejte mě,ale nechce se chovat moc,když něco chce začne nadávat. Fabišek je naprosto umazlený,když slyší otevření skříňky nebo zachrčení nádobí,už běží,že bude jídlo.

8.Jaké má přezdívky? 
Epíček-Epa,Episaurus,Epík,Epule,Epulka
Fabišek-Fabi,Fábulko,Fabuško,nunynko,nuny

9.Jak se o ně starám? 
Staráme se o ně všichni,každý když vidí,že je něco potřeba,já jim nejčastěji dávám jídlo,vyčesávám nebo dávám pamlsky 

10.Jak jsi k mazlíčkovi přišla? 
Pořídili jsme si je z chovatelské stanice.Jednoho já k narozeninám,druhýho mamka

11.Kde nejčastěji pobývá? 
Epíček nejčastěji spí na koberci v obýváku,na škrabadle,na podlaze u mě v pokoji s fabiškem se střídají u otevřeného okna přes noc.Fabišek spí nejčastěji u mě v posteli,u botníku na koberci,na stole v obýváku.

12.Máš pocit,že je občas úplný magor? 
Večer,když se kluci vyspí,tak řádí,honí se a hrajou si,ale to je normální :)

13.Je na něm něco zvláštního? 
Oba dva umí aportovat. Fabišek,když něco chce,tak nosí myšky jako dárečky, ale i jen tak 

14.Zničil už něco? 
Nic drastického,jedna flaška od alkoholu,prázdná :D

15.Příjde ti chytrý nebo ne? 
Určitě mi příjdou velice inteligentní :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milý komentář :)