sobota 23. července 2016

Škrabadlo ze zoohitu

My osobně máme škrabadlo ze ZOOHITU, jelikož jsme původně kupovali škrabadlo pro Ragdolla, který není až tak veliký. Chtěli jsme hlavně, aby bylo vysoko,když kočky milují výšky a u nás není jiná možnost, kde být nahoře, protože skříně máme až do stropu.
Na škrabadle je několik pelíšků a dokonce i kukaň,ale tam lezou jen,když moc otravujeme.

Jak jsme si pořídili Fabiška, tak se začali o vrchní místo přetahovat a pořád se kočkujou, kdo tam bude, když tam neleží zrovna oba. Ale prvně tam Fabišek nevyskočil, protože byl malý pívo, potom mu ztěžkl zadek a nevěděl jak, ale už se to naučil.

Musím uznat, že kdybychom věděli, že budeme mít mainku pořídíme pevnější strom, přece jenom když z toho Fabišek leze dolů, popřípadě nahoru, tak se klepe. Na druhou stranu jsem moc ráda,že je škrabadlo využíváno téměř celý den jako pelíšek nebo právě na to škrabání.

Zajímalo by mě,jaké škrabadla máte vy, protože existuje spousta druhů,tak ať mám trochu představu :)

3 komentáře:

  1. Nádherné miciny, miluju kočky!
    My nemáme pro číču škrabadlo. Máme pouze takovou (no jak to říct) podložku na broušení drápků na které je hračka.

    Mimochodem, taky mám kočku. Mám na blogu TAG, tak mně napadlo, jestli bys ho také nechtěla napsat :) . Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  2. Roztomilé kočičky :) Moc hezký blog.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milý komentář :)