neděle 4. března 2018

Nový semestr, starý dech

Tak mi řekněte, začal nový semestr a já okolo sebe vidím 2 druhy lidí. Ti, kteří s novým semestrem chytli nový dech, mají spoustu energie a všechno je sluníčkový. A ti, kteří jsou rádi, že se vymotali ze zkouškového a sotva se nadáli, je tu další semestr a očividně si dost neodpočinuli. Hádejte, kde jsem já. Jo, normálně bych se zařadila do 1. skupiny, ale opak je pravdou. Buď jsem během chvilky volna stráášně zlenivěla, nebo na mě padá jarní únava nebo hledám další vysvětlení, takže kdo to má taky tak, pište.



Nad náma sousedi mají rekonstrukci. Začali těsně před zkouškou z biofyziky, což vám dokáže zabrnkat na nervy... a ještě neskončili. Takže veškeré snahy o spánek během dne jsou překaženy, spolu s tím momentálně i snaha učit se doma.
Můj den ve zkratce: Jsem ve škole, rozhodnu se, že se půjdu učit domů, protože tentokrát určitě vrtat nebudou, dojedu domů, doma se vrtá, jdu cvičit nebo se flákat. Jééj, fakt bych si zatleskala. Ale už to přestane. Takže čekám, že ať příčinu svýho lenošení házím teď na cokoliv, změní se to.

Poslední článek jsem psala před zkouškou z biofyziky. Tu zkoušku teda mám. Udělala jsem ji 6.2. s tím, že jsem šla jen na ústní, kde jsem si vytáhla 1) řízení a regulace, 2) léčebné účinky ionizujícího záření..nebo něco v tom smyslu. Byla jsem nervózní, zase. Řekla jsem, co jsem věděla, k tomu jednu výživnou krávovinu a odešla s B. Jupí.

V tomhle semestru máme jen jeden nový předmět. Histologii. Vy, co mě sledujete na Instagramu, tak víte, že si zatím s tím předmětem moc nehrajeme do noty. Poměrně dost jsem se bála toho kreslení, protože maluju zhruba jako děti v 1. třídě. Ale protokol podepsaný mám, asi viděli už kde co. Zbytek moc zatím rozvádět nechci, protože se tomu snažím dát šanci a moc jsme toho zatím nedělali. Třeba příště.

Hodně lidí zajímá anatomie. V anatomii máme novou cvičící, za mě super. Má jiný styl učení/zkoušení, budeme psát 3 testy během semestru, abychom viděli, jak na tom jsme a to z poměrně velkýho kvanta. Momentálně nám zbývá kardiovaskulární systém, nervovka a smysly. Během toho se snažíme všichni opakovat i ty ostatní soustavy. Na anatomii chci teď makat víc, než na ostatních předmětech, protože bych si chtěla dát termín brzo, ale uvidíme, jak mi půjde zbytek.

Co se cvičení týče, tak poměrně pravidelně chodím na squash, do posilovny a jelikož teď doma neběhám na páse, tak s otevřenou náručí vyčkávám jaro, abych mohla jít funět ven. Zatím jsem hrozně ráda, že mě to cvičení drží .Nakonec i to doučování mám, tak uvidíme, jak dlouho to budu všechno stíhat.

Nejnovější informace každý den přidávám na můj INSTAGRAM
Jestli máte otázky, tak napište
A hlavně pěkný den všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milý komentář :)