pondělí 22. ledna 2018

Proběhat se zkouškama.

Každej, kdo mě trochu zná ví, že se zase těším, až začne semestr, uvidím všechny a budu mít tu svou rutinu. Neříkám, že mi nevyhovuje mít tunu volnýho času, samozřejmě, to si tu říct ani neodvážím, ale stejně jsem po většinu času někde zalezlá, protože se třeba všichni na něco učí nebo jsou na horách.



Začala jsem teď pravidelně každý den běhat, cvičit, s tím, že zatím běhám hlavně na páse, protože venku bych udělala 3 kroky a ležela s naraženou kostrčí někde vykokocená. Upřímně doufám, že mi to vydrží co nejdýl. Zatím jsem se tím nesnažila ani moc zásobovat Instagram. Aby lidi neviděli, že jsem to vzdala? Nebo nevím, jestli by to někoho zajímalo? To spíš asi. Znám spoustu lidí, kteří začínají pořád a pořád cvičit od začátku. Je to jako, když se rozhodnete cvičit podle videa a cvičíte pořád těch pár dní dokola, protože pořád jen začínáte. Mno, ale proč bych přestávala s něčím, co mi dělá radost a ještě k tomu to takhle vzdávám dopředu..kuš. Tak dejte vědět, jestli máte zájem :)

Co se mých zkoušek týče, tak říkám, že mám za sebou momentálně 2,5/3 zkoušek. Ochranu a podporu zdraví mám uzavřenou,zamknutou x zámkama a už ji uvidím jen několikrát do státnich, asi si myslí, že je to fakt důležitej předmět. I první pomoc mám za sebou, což nebyla nějak náročná zkouška, jelikož je to první pomoc, kterou by měl ovládat každý (aspoň trochu).

Mno a ta biofyzika, co tu straší ve vzduchu. Pro ty, kdo neví se skládá ze 2 částí. Testu a ústní zkoušky. Když jsem se na ni připravovala, tak všichni říkali, ústní nějak splácáš, nejhorší je test, protože je to multiple choice a strhávají se body za špatnou odpověď. Je potřeba mít 14 bodu z 25. Což při tom systému se kolikrát sbírá těžko. Pár dní před jsme slyšeli od ostatních lidí, jak moc lidí nedává ten test, kolik lidí vyhodili. Takže jsem se začala smiřovat s tím, že kdyby to nedopadlo, ať si z toho nic nedělám, že vyhazujou spoustu lidí. Jenže já ten test dala na 18 a 3/4 bodu. A měla jsem jít na ústní. Tam jsem si vytáhla mikroskop, což bylo v pohodě. Ale druhá otázka byla diferenciální rovnice. A já mám s matikou jako obrovský problémy. Takže tam jsem neměla moc, co říct a šla s mým prvním Fkem z mé první zkoušky domů. Mělo to tak spoustu lidí. Spoustu lidí opakuje. Ale i tak jsem na sebe tak nějak vnitřně naštvaná, protože vím, že jsem to uměla, ale rovnice prostě po mně fakt nechtějte.

Momentálně jsem ve fázi, kdy se teda uklidňuju tím, že se svět nezbořil, že to udělám na další pokus a že jsou na tom i lidi, co jsou na tom i hůř jak já. Mno moc to nepomáhá, ale snažím se. Ono to má co dělat i se štěstím. Vlastně celá ta medina je dost o štěstí a to já nikdy moc neměla. Znáte to, jak jsou takový ti jasní klikaři, co se naučí jednu věc a vytáhnou si ji nebo se jim tak nějak přirozeně daří. Tak přesně mezi ty já nepatřím. Stojím trošku na opačným konci. Šrotím se jak magor, protože vím, že na mě čeká nějaká perlička. A už si toho všimlo víc lidí

Jinak bych chtěla začít trošku pravidelněji doučovat zase. Kór teď, když mám čas. Takže se klidně někdo ozvěte :) a všem, co mají před sebou zkoušky, maturity, státnice nebo jiné testy ..moc držím palce, aby vám to všem vyšlo!!




10 komentářů:

  1. Ahooj :)
    Já mám za sebou 5 ze 6 zkoušek, tu poslední jdu opakovat, je to jediná ústní a z prvního termínu mě i moje 3 kamarádky poslal domu z Fkama. Ale tak to prostě chodí i když se člověk připraví sebelíp, tak třeba jen špatně položena otázka úplně stačí, aby začala pracovat nervozita a už to jede :)
    Tak se na sebe nezlob, příště to klapne. Držím palce
    DL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za podporu, je hezký to takhle slyšet. Na zkoušku ti moc držím palce :)

      Vymazat
  2. Tak já jdu za pár hodin na poslední zkoušku :) Celkem jich mám pět :) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, co se týče toho cvičení, klidně sdílej pokroky, zájem by určitě byl! Třeba jako motivace pro další neustálé začátečníky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejzajímavější komentáře vždycky píšou anonymové :D Dobře, můžu to zkusit, jsem ráda, že na to někdo reaguje :)

      Vymazat
  4. Ahoj, určitě sdílej tvou cestu sportováním, za mě budu jedině ráda. Obávám se, že bych při prvním vyběhnutí ven skončila stejně, jako ty :D
    A jinak zkoušky mám za sebou - už mě čeká jen týdenní praktikum, ale studuji teda trošku jiný obor než ty - aplikovanou informatiku.. Hodně štěstí do dalšího semestru a zkouškového období :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, jak dojdu na to, jak to pojmout, tak určitě nějak začnu :)
      Děkuju za odezvu :)

      Vymazat
  5. Ahojky, už máš všechny zkoušky za sebou? A jak to šlo? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milý komentář :)