čtvrtek 28. prosince 2017

Můj první zápočtový týden

Je to už minulý týden, co jsem psala jeden zápočet za druhým. Uteklo to strašně rychle a většinu jsem ńebyla schopná ani vnímat. Řekla bych, že některé zápočty si uvědomuju až zpětně, že je mám. Tím, že jsou to první testy, první zápočty, první zkoušky, tak se snažím nezklamat sama sebe. I když ano, nic se nestane, jsou opravný termíny, ale myslím si, že by mi to mohlo podkopávat nadšení. Ale o mým nadšení až jindy.




V pondělí jsem měla to očekáváné přezkoušení z anatomie, tahačku. Měli jsme to na 11:30 myslím, ale čirou náhodou jsem byla ve škole už poměrně dřív a domluvila se s jedním bezva kolegou z kruhu, že půjdeme dřív, protože tam mají zkoušející docela volno, abychom to měli rychle za sebou a nemuseli hodinu stresovat na chodbě. Za to jsem hrozně ráda. Nakonec mě zkoušel přednosta ústavu a skončila jsem s Béčkem. Takže spokojenost. Slzy na krajíčku, ale není čas se radovat, protože přede mnou byly další 4 zápočty.

V úterý jsem psala latinu, tu jsem se snažila až tak nehrotit, protože ..je to jen latina, ne? Jsou důležitější předměty. Mno a ten test jsem nestihla. Tak moc jsem se soustředila na to, aby to bylo dobře, že jsem byla pomalá jako šnek. Nakonec teda zápočet mám na 83% .

Ve středu jsem psala 2 zápočty, někdo k tomu psal i předtermín a to klobouk dolů. Od ráda jsem seděla na lávce a učila se biologii. To byla moje priorita dát biologii. Hodně lidí říkalo, že ten test byl lehkej, mno na naučení mi taky přišel lehčí, jak ten 1. , ale ve výsledku jsem měla o bod míň, jak minule, ale JE TO TAM! Takže obrovská úleva, že mám zápočet z biologie za sebou, můžu udělat pomyslnou fajfku a o 2 hodinky později další zápočet. Angličtina, není to zrovna můj jazyk, nemám ji ráda, neumím jí, nejde mi to, neučila jsem se na to, i když jsem chtěla. Napsala jsem to o bod. Pro mě ohňostroje, fanfáry. Kde nasbíraly ty body, nevím, ale jsem z toho nadšená.

----
Jelikož jsme psala angličtinu večer v 19h, tak jsem domů přijela docela pozdě. Kdo mě sleduje na instagramu, ví, že já jsem spíš ranní ptáče než sova. Takže můj plán byl jít okamžitě do postele, naspat, co se dá a na 3 ráno jsem měla budíka. Utěšovala jsem se tím,že je to jen jednou, že je to jak vstávat na letiště. I když někteří měli všechno naučený, někteří zůstávali vzhůru durch do rána.
----

Ve čtvrtek jsem tedy vstávala ve 3 ráno a začala se učit biofyziku na ten zápočet. Sraz v 6:40 na lávce, další učení a tuším kolem 10:30 jsme šli na to, na náš poslední zápočet. Všichni říkali, jak to bude lehký, že to dá každej. Mno, co jsme se bavili po tom testu, tak to většině lehký nepřišlo. Mně taky ne. A teď pokud to čte někdo, kdo měl téměř plný počet bodů, tak si musí říkat, bože to je blondýna. Mno, nakonec jsme to nějakým zázrakem všichni udělali.

Takže, zápočtový týden je u konce! Nakonec je mám všechny, za což jsem nesmírně vděčná.Všem, co něco nemají přeju úspěšnej konec a vám ostatním klidné zkouškové, uzavření známek na gymplech a vy, co se na medicínu teprve budete hlásit pevný nervy.

10 komentářů:

  1. No fíha, to musel být zápřah! Gratuluju, žes to zvládla. :) Já osobně jsem spíš sova, takže se obyčejně učím (a pracuju) hlavně po setmění. Vstávat tak brzo, nenaučila bych se ani ň. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání, já teda musím říct, že zrovna teď dospávám a učím se taky spíš večer, ale jestli nejsem rozbitá spíš z toho večerního učení :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k úspěšným zápočtům! :) my máme zkouškové až na konci ledna, takže mě zápočty teprve čekají v příštích týdnech. Studuji ale mnohem lehčí obor než je medicína, tak doufám, že to nebude až tak stresující :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti držím palce, ať ti všechny zápočty výjdou :)

      Vymazat
  3. Ahojky, kdy máš termín z biofyziky a kolik už toho umíš? Mám strach že to nezvládnu se naučit za dva týdny :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já myslím, že se bojíme všichni stejně (panika, strašně moc). Navíc já s fyzikou nejsme zrovna kámošky, tak to jde pomalu a každej řádek bolí. :D

      Abych ti odpověděla, tak původně jsem měla mít termín 4.1., protože jsem prospala klikačku, ale čirou náhodou jsem se stihla teď jeden den překliknout na 8.1..Mno, asi jako všichni doufám, že to bude první a poslední termín, přirozeně. Četla jsem vypracované otázky a teď čtu učebnici, kde bych měla být dneska někde u 6. kapitoly. Ale pocitově umím tak velký ho*no :D :D
      Moc ti držím palce :)

      Vymazat
  4. Vsechno napoprvy to zavidim :D ja dva zapocty opakovala napodruhe, ale jen kvuli tomu, ze ucivo bylo tak zbytecne, ze me mozek ty veci prodte nebral. Kdyz vim, ze je to neco co nebudu nikdy potrebovat, tak me to do hlavy nikdy neleze. Ale nakonec jsem taky vsechno zvadla, i dve zkousky v predterminu, tak jsem happy a ted uz me cekaji jen dve. Tak snad to taky dopadne dobre. Nejhorsi pro me asi bude logistika, to mi mozek taky moc nebere :/ ale snad se nademnou nekdo smiluje, protoze opakovat kvuli tomuhle posledni rok by me hodne nastvalo.

    Drzim ti palce at se ti dari pri vsech zkouskach! :)
    Mej se hezky ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, kolik umíš otázek do biofyziky? Jakože fakt umíš a chápeš je.. nechápu jak si to dokážeš jen číst:( mně to nejde a trvá mi dlouho to vůbec pochopit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se mě někdo zeptá, tak si myslím, že si většinou vzpomenu, o co jde, jak to funguje a tak. Nejlíp mi jde ten začátek a potom oko. Nedokážu ti říct, kolik otázek umím, je pro mě těžký o tom jako jen tak začít mluvit sama plynule jako u maturity. Včera jsem dělala první půlku, dneska vzorečky a zítra druhou půlku otázek. Důležitý je dát ten test, toho se bojím a u ústní už potom pokaždé něco řekneš, to nebude tak hrozný. Ale ten test prostě neobčůráš. Hodně štěstí, držím palce!!

      Vymazat

Děkuji vám za milý komentář :)