sobota 4. listopadu 2017

Půlka semestru a první průběžné testy.

Uff, přesně takhle bych nazvala uplynulý týden. Abych to uvedla na pravou míru, byl 7. týden, to znamená půlku semestru a taky to znamená, že jsme psali naše první průběžné testy. Uff, znova. Jsem tak ráda, že to mám za sebou a můžu konečně po tom hektickém týdnu vydechnout. Mno, spíš "vydechnout", žejo. MEDINA NIKDY NESPÍ.


Celkově jsme psali 2 testy a to z biologie a latiny. Člověk si řekne, ježiši, co šílíš, na střední to píšeme běžně a nepíšeme o tom články. :D

Prvně přišla řada na latinu, kde jsme měli takovou mini motivaci. Když napíšeme test na víc jak 75%, zápočtový test můžeme napsat už jen na 70%. A co si budeme povídat, v zápočtovém týdnu budeme všichni vděční za každé procento. Takže se to hodí. Šlo vlastně o to naučit se skloňování, slovíčka a doufat, že vám to v tu chvilku nevypadne. Nakonec jsem napsala test zhruba na 93% - umm, to mi řekli ostatní, já si to spočítat ani neuměla, ale budu jim věřit.Teď se můžete smát. Koho by to zajímalo bodově, ztratila jsem 5 ze 71,5 bodů. Takže největší spokojenost.

Hned další den jsme psali test z biologie, kde jsme museli získat minimálně 12 bodů z 20. Mám pocit, že u té biologie, jsme málem všichni vypustili duši. A pokud ostatní ne, tak jim to samozřejmě přeju, tiše závidím a zároveň nechápu. Každopádně, jsem moc ráda, že se s dalším testem potkám až v zápočtovém týdnu. Nakonec jsem měla 15/20 a byla jsem z výsledku nejvíc šokovaná a nadšená.

Taky to ale znamenalo, že jsem neměla vůbec čas učit se celý týden anatomii, tak si dokážete asi představit, kolik té anatomie je tenhle víkend. Mno, vy co sledujete na Instagramu, tak jste si určitě všimli, jak jsem vás přehltila na stories. Ale to nevadí, jsem nesmírně šťastná, že aspoň malý, dětský krůček je za mnou a jedeme plnou parou dál. Je naprosto neuvěřitelné, že už jsme v půlce semestru.

PS: Děkuju moc všem za ty úžasný, nakopávací zprávy. :)

7 komentářů:

  1. Hodně štěstí při anatomii :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super kočku (alespoň jak jsem koukala na insta). Já jsem taky v prváku - ale na jaderce. Zítra nám začíná teprve šestý týden, ve středu píšeme první test - z matematické analýzy, celkem máme tři, a když je napíšeme slušně (nad 50% v průměru), můžeme si je nechat odpustit místo praktické části písemné části zkoušky. :D Takže víkend trávím počítáním. Ten příští budu taky počítat, jenom mechaniku, protože sedmý týden píšeme první zápočtový test. :D

    Jinak, je to asi moje deformace, ale ty si neumíš vypočítat procenta z testu? Docela mě to zarazilo.

    http://jaderna-knihomolka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, kdo se chytne. Mno, matikou úplně nevládnu, to ví o mně dost lidí. To byla určitá forma nadsázky, asi bych to vypočítala, ale nestřílela bych to hned asi třeba jako ty. Z toho co studuješ a píšeš za testy, tak očividně jsi s matikou kámoš. Ale tak, každej ej na něco jinýho - stejně například s hudbou, malováním a podobně. Takže, myslím, že by mi to problém možná dělalo :D..

      Vymazat
    2. Jasně, každý máme něco. :D Mě to jen zarazilo, protože mi to z kontextu ani nepřišlo jako nadcházka. :)

      Vymazat
  3. Hodně štěstí při studiu, musí to být dost náročné. Hlavně, že jsi zatím první testy úspěšně zvládla :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za podporu :) Náročné to je, ale když tě to baví, tak proč ne :)

      Vymazat

Děkuji vám za milý komentář :)