neděle 23. července 2017

Víkend v chovatelské stanici!!

Ahoj, jak si šlo všimnout, byla jsem tenhle víkend v chovatelské stanici. Proč? Protože jsem se starala o to, aby měly čičiny plný misky, čerstvou vodu, vynešené záchodky a v tomhle případě i o to, aby nebyl další vrh na cestě. V CHS jsem i spala, připadala jsem si trochu jako hlavní vedoucí tábora.


Na začátek musím říct, že mě to ohromně bavilo. Doma mám 2 kastráty, kteří umí udělat takový bugr, že to až hezké není. Tak samozřejmě s prvotní obavou, jak to bude probíhat, když tady těch koček bude 5!.. Ale naopak jsem stála s otevřenou pusou hned první večer. Jak jsem zhasla světlo, koťata se mi rozvalila mezi nohy a kolem hlavy a bylo ticho, šlo se spát. Budili se, až jsem řekla já, že se bude vstávat. Prostě perfektní noc, párkrát jsem se vzbudila ze strachu, jestli jsou dveře opravdu zavřené a nedělají se tam koťata někde. Uff, to by bylo ještě, abych to neuhlídala a jedno se jmenovalo po mně, aby šlo vidět, kdo za to může.

Další den jsem přišla opět odpoledne a už zkušeně. Nicméně, tuhle noc mě koťata už nešetřila. Ráno se začala honit, slyšela jsem, jak jim na podlaze podkluzují packy a pak vždycky, když do něčeho narazila. To by nebylo ranní dovádění, kdyby se neproběhli i přes postel...a hlavu samozřejmě. Jedno mi začalo žvýkat vlasy a další kousala do noh pod peřinou. Byl čas vstávat. Tak jsem ráda, že rarachy nemám doma jenom já. :D

Ještě jste se někteří ptali, jak jsem se k tomu dostala, aby mi nějaká chovatelka svěřila na víkend svoje rebely. Docela jednoduše, když byl první vrh (A), tak jsem si tu k 18. narozeninám pořídila koťátko (Epíčka) , které jsem chtěla, už jako malá :)

Pokud byste chtěli vědět v jaké CHS jsem byla tady jsou odkazy: TADY (nejroztomilejší,hned, když otevřete) a TADY

Jak už to u mě bývá zvykem, fotila jsem. Tím jsem trávila většinu času, než zalezlo slunce. Takže přikládám pár záběrů, snad se budou líbit. Zbytek fotografií budu přidávat SEM nebo SEM, tak ať o ně nepřijdete :)





Dája.


2 komentáře:

  1. Božínku, to jsou rozkošňáci! Až budu bydlet v bytě, pořídím si k psovi kotě!

    baru-pribehy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, třeba si vyhrajou :)) nejlepší je z útulku nebo s papírama :)

      Vymazat

Děkuji vám za milý komentář :)