úterý 7. února 2017

Poprvé,když je vidím..

Poprvé,když je vidím,tak si všímám očí. Barva, tvar, velikost. Proto neskutečně miluju ty modrunké oči Epíčka. Oči svým způsobem tvoří celkový vzhled, pohled, to mi připomíná pohled Fabiška. Jako malé dítě, které chce moc svou hračku a bude za to vděčný od konce života, když ji dostane. Stačí o mně. Otázkou dnešní večera je, čeho si všímáte vy? NEBO by se dalo říct s nadsázkou,jakou část máte nejradši?:)
Věřím, že někteří z vás se zaměřují na čumáček, pacičky, srst, velikost. 

2 komentáře:

  1. Kočky miluju. Já se zamřuju hlavně na kožíšek, mám ráda dlouhosrsté, které jsou jak pyšáči. :D :) Babička má už tak 10 let kočku, kterou jí vnutili sousedi, protože se jim "stalo" (achjo), že měla ko´tata jejich perská kočka s nějakým mourovatým kocourem. Ale babiččina kočka je přenádherná, je to dlouhosrstý mourek a je nádhera se s ní poňuchňat. :D :) Ale krátkosrsté kočičky jsou taky mazlíci. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Já kočku nemám, ale moje mamka má 4 a když jsem u ní ještě bydlela, tak si pamatuji, jak jsem si na nic jako první všimla očí. Měli většinou takové ty lišácké oči, které prozrazovaly, že vyvedou nějakou lumpárnu :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milý komentář :)