úterý 25. října 2016

Co mě překvapilo v Thajsku?

Možná, že někteří z vás ví, že jsem teď byla pryč. Většinou má člověk věci, které předpokládá a podle toho se zabalí. Mě hned několik věcí překvapilo, většinou to naštěstí nemělo dopad na věci, co jsem si s sebou táhla přes půlku světa. Až na jednu věc. Měli jsme s sebou celý jeden kufřík se šnorchlem, potápěcíma brýlema, protože jsme všude četli, že je tam úžasný podmořský svět a že určitě stojí za to to vidět. Prý přímo na pláži, kde jsme měli být je to úžasný! Celou dobu, co jsme tam byli, byly vlny a velký, takže to nepřicházelo v úvahu, možná na jiné části ostrova ano, ale tohle se nám určitě nepovedlo.

Ale co mě doopravdy zaskočilo?
1)Usměvaví lidé, ale ne jen usměvaví, ale i pokorní, vděční. Nevím, jestli za to může jejich náboženství, chudoba, práce nebo všechno dohromady, ale tolik pozitivní energie dohromady jsem dlouho nikde nezažila. Člověk nemá ani šanci mít jinou náladu.

2)konkurence
Je až neuvěřitelné, jak obrovská konkurence zde panuje. Restaurace,masáže a další. Jedna vedle druhé, spoustu lidí, kteří stojí u podniků a tahají turisty dovnitř jen, aby se uživili. Když přijdete do restaurace na oběd je kolem vás několik číšníků a hned se vám věnují ne jak tady, kde se pozornosti kolikrát dočkáte až po 20 minutách.

3)jídlo
Pro člověka, který jí téměř celý život jalové jídla a bojí se vyzkoušet nové věci byla tohle změna o 100% jak, co se pikantnosti týče tak i samozřejmě typy jídel, tuny ovoce a pár kilo dolů, spokojenost.

4)Hmyz - čekala jsem, že tam bude spousta komárů, měli jsme u bydlení hned ještě jezero. Na projížďce v pralese jsme také nic nezaznamenali až na gigantické pavouky a spousty švábů, ještěrek.

5)Málo odpadkových košů, jak na pláži, tak po městě. Důsledkem bylo docela dost povalujících se odpadků, převážně od turistů, kteří nevěděli, kam to házet. Řekněme, že to je docela otravné, když držíte v ruce už 10 minut věc, kterou chcete vyhodit, ale pořád nemůžete najít odpadkový koš.

Musím říct, že jsem si to vážně užila a hned bych se vrátila zase. Kdyby měl někdo zájem o další informace stačí napsat.A samozřejmě otázka na vás. Byli jste někdy v Thajsku nebo jiné podobné zemi? Napište mi určitě, moc ráda se něco dozvím :)



3 komentáře:

  1. Tu konkurenci bych asi čekala, to ano.. Ale absenci hmyzu tedy ne.. Obří pavoucii :X
    http://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,je pravda,že hmyz mě překvapil hodně.Na obří pavouky jsme narazili jen v pralese,pokud se tomu dá tak říkat.A to nám je musela slečna ukázat,jinak bychom si jich vůbec nevšimli :)

      Vymazat
  2. Páni, takový úžasný výlet! Hned bych jela taky. :) Věřím, že sis to velmi užila. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milý komentář :)