neděle 30. října 2016

Barvení koček

Dnešním tématem je barvení koček a oblečení pro ně.
Narazila jsem na spoustu obrázků, kde ukazují, jak majitelé nechávají barvit svoje kočky, protože jim přijdou nudné, ne jenom, že je to pěkně drahé - 15 000 USD, což je asi 370 000 kč, ale silně pochybuji o tom, že je to pro kočky prospěšné. Bohužel jsem narazila na článek, který tvrdí, že to má blahodárné účinky na srst. Blbost, protože kočky jsou velice čistotné a je dost pravděpodobné, že do sebe tyto látky dostanou během jejich každodenní hygieny. Nedokážu vůbec pochopit, proč by to někdo dělal, když jsou kočky krásné takové jaké jsou.

O trochu menší zlo mi přijdou oblečky pro kočky v této části nemůžu mluvit o sphynx, protože jsem na ulici viděla už spoustu oblečených sphynx koček, i když nevím, jestli to nějak potřebují, protože sama žádnou nevlastním. Ale kočky nejsou panenky, abychom je oblíkali. Samozřejmě je rozdíl, když ze srandy dáte vašemu kocourovi klobouk nebo brýle dejme tomu například kvůli fotce, ale lidi, co objednávají na internetu mikiny, kalhoty, trička a úplně nejhůř botičky, nechápu. Vyhazování peněz a zbytečné trápení koček, navíc na co to většinou bytové kočky potřebují? Na co? Tady je jedno video, co jsem našla, podle mě teda nevypadají moc nadšeně, co myslíte?




4 komentáře:

  1. Barvení zvířat - zas jeden blbý lidský výmysl :-( těch zvířat je mi opravdu líto a to nejen koček, ale děje se to i u psů, dokonce jsem viděla jak jim lakem na nehty barví drápy. Jsme v ujeté době :-( Co se oblékání zvířat týče, také jsem zásadně proti tomu. Bývala jsem všeobecně, pak jsem ale změnila názor na oblékání bezsrstých zvířat. Tím, že nemají srst je potřeba kůži něšjakým způsobem chránit - jak před mrazem, tak v létě před sluncem. Přeci jen, bezsrstá zvířata se v přírodě sama nevyvinula, je to obět výsledek lidí.

    www.yesterdaysmoment.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem viděla dělat malé jolčičky,co chtěli,aby jejich pejsek byl víla,princezna nebo tak a hrál si s nimi.Bohužel, v těchto případech by měli zasáhnout rodiče,jinak se to s nimi táhne dál.Jsme moc ráda,že si můžu vyslechnout i názory na bezsrsté kočky se kterými nemám zkušenosti.Děkuji a budu se těšit na tvé další komentáře :)

      Vymazat
  2. Chudáci zvířátka! :( Slyšela jsem teda jen o jejich oblékání, ale o barvení? To slyším poprvé od tebe a děsím se toho! Než jsem jsi všimnula tvého nadpisku článku, myslela jsem, že se jedná o nějakou fotku rybičky na fb :D, až tak ta fotka klamala! Ale po přečtení tvého článku se mi chce brečet... kam ten život ty lidi uhání? Co chtějí dalšího kazit na tom, co vytvořila příroda, jen aby se zalíbili? Aby si zvýšili svoje ego? A ještě tolik peněz...
    Tímhle článkem jsi mě se svým blogspotem zaujala! Těším se na další články, i když já svůj mám už hodně dlouho pozastavený, tak třeba tě taky něčím tam se svým přítelem zaujmu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,moc děkuji za tvůj komentář,neskutečně mě potěšil a na druhou stranu naprosto souhlasím s tvým názorem.Lidi ženou do extrémů to,aby vypadali,co nejlépe,měli se čím pochlubit a byli lepší,jak ostatní..ono je přece naprosto boží,mít doma kočku,která vypadá jako ryba,chudinka.Těším se na tvé další komentáře!

      Vymazat

Děkuji vám za milý komentář :)