středa 13. dubna 2016

Středa, lasagní je třeba

Ahoj, dnes je velice speciální den. Neslaví se žádný narozeniny ani výročí. Je speciální, protože mi Kuba opět udělá mé milované lasagne,které mu tak jdou. A já se rozhodla, že na to udělám takovej malej receptík.Takže budeme co?? Vděční! Přesně tak. Pamatuju si dobu, kdy to trvalo strašně dlouho a neuměli jsme pořádně odhadnout poměry kvůli chuti, ale dnes!! Je to jak pohádka. Je mi jasný, že se blogy hemží zdravými recepty, ale my se pořádně nadlábnem!!



Budeme potřebovat:
  • 1) 500g kuřecích prsních řízků - Já jsem moc velká citlivka a hovězí mi nechutná,takže volíme variantu s kuřecím :) 
  • 2) 2 krabičky rajčatového pyré
  • 3) 0,4l mléka
  • 4) krabičku lasagní
  • 5) olivy-dle chuti (my použijeme černé)
  • 6) sýr na posypání (zapečení)
  • 7) jíška na bešamel 


Postup:

Dája a Kuba




4 komentáře:

  1. Tohle je fakt moc pěkný článek, ta fotka. Úplně mám chuť na lasagne. Nebo na Garfielda. :D Já budu mít k obědu dnes guláš, ale koupila jsem si jahody, banány a kiwi, takže si odpoledne udělám nějaké smoothie. :D :) ♥

    Z tvého blogu srší pozitivní energie, což se mi moc líbí.
    (S)měj se. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za pochvalu ,já teď zlanařila přítele,aby nakrájel jahůdky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý recept i když já bych si tam to hovězí dala :) Lasagne miluju a patří snad k mým nejoblíbenějším jídlům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tam to hovězí taky dal. Tedy, jednou, když jsem dělal lasagne na tajno, tak jsem si ho tam dal, ale raději sem se nezmiňoval, že sem nějaký dělal, musel bych je pak péct každej týden (tentokrát už jen s kuřecím), jaká by na ně byla chuť. - Kuba

      Vymazat

Děkuji vám za milý komentář :)