úterý 12. dubna 2016

Proč nevařit?

Zdravím, dnešní téma bych řekla, že je spíše ženská záležitost, ale v dnešní době už vaří / peče i každej druhej chalp,že? Například můj přítel dělá prvotřídní lasagne! Ale to tak nepřímo odbočuji od tématu a navíc jsem si udělala chutě. Ale tak to tedy pojďme dát nějak dohromady. Od většiny holek pořád slýchám:,, já radši vařím,než peču" nebo ,,Vaření mě nebaví!". A já se ptám, proč? Vysvětlete mi to někdo. Protože jsem zvědavá, jak to vlastně je.


Píšu to samozřejmě z pohledu člověka, kterej nemá k pečení žádnej vztah, jsem člověk, kterýmu řeknete podej mi pečící papír a já se divně podívám. Když peču, tak je to slaná mňamka (párkrát do roka) nebo na Vánoce ořechovou buchtu a to ještě horko těžko. Nechápu smysl pečení, protože to má pro mě několik odrazujících negativů
1) Udělá to všude děsnej binec. Znáte to, jedna mistička, menší formička, větší hrníček, celá kuchyň zaneřáděná moukou a bůh ví,čím ještě.
2) Nevypadá to stejně dobře jako na obrázku, jak jsem samozřejmě chtěla. To prostě dokáže naštvat.
3) Sotva se na to podívám, jsem o 10 kilo těžší a to rozhodně nejsem člověk dietkář !
4) Pečete se s tím třeba hodinu a během 15 minut je to pryč.

Těm,co mi nevěří,že mi pečení nejde PODÍVEJ SE. Opravdu si myslíte, že by to mělo mít takovouhle výšku?:D

Zato u vaření se pořádně nají spoustu lidí. Zašpiní to nějakou tu vařečku a dejme tomu hrnec,dobře, ale je to během chvilky hotový. Nemluvím o tom,když si s tím někdo vyhrává, aby to vypadalo jako v restauraci,to fakt ne. Není to výstava, ale to, na co se těším celej den. Ať znám kohokoliv, kdo pracuje nebo studuje -nejoblíbenější částí je jídlo.Věřím,že se to týká většiny z vás.

Takže,vysvětlete mi prosím,proč vás vaření, tak strašně nebaví, ale pečení dobrůtek jo. Budu ráda za každý názor, který se ke mně měl dostat už dřív.
Dája.

4 komentáře:

  1. Při pečení zapatlám přesně dvě věci: Tu míchací věc s metlou, co prosím pěkně strčím do elektriky a pak ještě to..no, to do čeho to těsto strčim.:-) Vaření zapatlám občas o dvě či tři či milion věcí víc..máma si opačný problém s našpiněným nádobím a časem u plotny...a vlastně, mě nebaví ani jedno...miluju salám s rohlíkem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak jste slavní..:-) Díky vám a mé dceři mám článek:-) http://hranatesiticko.cz/2016/04/13/kamzik-je-blba-ryba-aneb-jak-jsem-pekla-strudl-muj-mily-denicku-12-4-2016/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc nás článek pobavil :D Zasmála jsem se já,přítel a kocour zanaříkal,že jsem infantilní :D

      Vymazat
  3. Co se týče bordelu, to ráda nemám xD ale vařím denně a hned po vaření začínám s celkovým úklidem =) přítel má sice oběd v práci, ale mají malé porce, takže má pořád hlad =D
    http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milý komentář :)