čtvrtek 14. ledna 2016

Unboxing Ebay #001



Sleva, zleva zadarmo, sale sále, cokoliv...

Jak už jsme v Česku zvyklí, milujeme slevy, gratis, a tak podobně. U nás to určitě má svoji několikaletou tradici a klidně bychom mohli říct, že jsme v tomhle snad jedni z nejlepších, holt nejsme tak bohatí, abychom kupovali levný věci. Blbost!


A pak řekl: "Budiž Ebay.".
Občas na Ebay najdu něco zajímavýho nebo něco co potřebuju a na kvalitě zrovna moc nebazíruju, a nebo vím, že si to nějak upravím, tak se snažím sehnat právě tam. A dnes mi konečně dorazil balíček, objednával jsem ho v půlce listopadu a těšil se, že ho k Vánocům rozbalím, ale spokojil jsem se i s doručením v půlce ledna. 

Tak pojďme na to. 


Mám naštěstí vtipnýho kolegu z práce a popis www.bigsextoy.cn a This website is sponsored by ROCCO SIFFREDI mi rozveselil náladu po včerejším fiasku na zkoušce (třeba se ještě zmínim).

Takže jsem rozpáral balíček a napadlo mě, že té věci budu muset vymyslet jméno.
A protože Ich habe gut dojč, bude se jmenovat Herr Oktopus.



Znáte tenhle produkt? Jde o stativ, takzvanou chobotnici, dá se různě tvarovat a přichytit třeba na strom, ceduli, kámen, modelku, záchodový prkýnko pro bezva selfie. Tenhle ten kousek z Čínské lidové republiky mě stál 180 korun. 

Používáte i vy stativ? Máte nějakej speciální? Nedávno jsem viděl v Tchibu takovej parádní.
No a já se letím zase zpátky učit... 
Kuba

1 komentář:

  1. Wow, vyzerá to naozaj super. Želám ti s ním veľa pekných fotografií. :) Mimochodom, ten nápis naozaj rozosmial na tom obale :D :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za milý komentář :)