čtvrtek 7. ledna 2016

Medvědí mléko a další vychytávky

Po krásném, nevídaně teplém počasí přišla zima a s ní taky její oběti, např. já. Ať už mě nakazil někdo z okolí, nebo jsem šla ještě bláhově nalehko, už se nedozvíme. Každopádně určitě nejsem jediná, kdo to schytal. Na každou svini se voda vaří. Tak je tu pár tipů, co mi vždy 100% zabere.

 



1.Zázvorový čaj s medem a citrónem.

Odkrojíme a oškrabeme kousek zázvoru,který nastrouháme do čaje ,zalijeme horkou vodou.Chuť zázvoru zmírníme lžičkou medu a citronovou šťávou.
Já osobně si to celé dávám už do nějakého například ovocného čaje,kvůli chuti.

2.Silný kuřecí vývar.
Vývar jako od babičky,ten je super na imunitu a jelikož u nachlazení je důležité dostat do sebe hodně tekutin,polévka je to pravé, po čem sáhnout.

3.Inhaluj

Máš rýmu? Vezmi si misku a do ní nalij vařící vodu, nasyp sůl, přes hlavu si hoď například ručník a jednoduše inhaluj. Úžasně to pročistí nos a ten pocit, když se po celém dni můžeš zase nadechnout.

4.Česnek s pomerančem.

Nakrájíme si na kousíčky pomeranč a stroužek česneku,hodíme to do misky a je hotovo. U pomeranče stačí 2 měsíčky, ale záleží na každém, jak moc bude potřebovat zajíst chuť česneku.

CHCI ZKUSIT-medvědí mléko 

Funguje údajně při příznacích nachlazení. Do 200 ml mléka přidáme panáka rumu a 2 lžíce medu.
Dost lidí si to chválilo, tak třeba příště.

Moudro dne: ,, Moderní léky jsou hotový zázrak.
Díky nim se žena se zápalem plic může postarat o chlapa s rýmou."



Máte zkušenosti s jinými metodami?Jakými?
Zkoušeli jste medvědí mléko?


                         Dája.

2 komentáře:

  1. Zázvorový čaj...na někoho neskutečně silný(hlavně když ho dělám já :D) , ale pro mě úplně normální čaj. Zbožnuji pálivé věci, takže mi to vůbec nevadí.
    Celkově jsem člověk, co by všechno nejraději léčil přírodně, takže jet do nemocnice jenom s nachlazením ( i s tím mám zkušenost), by mě v životě nenapadla. Nejlepší je se prostě vyležet a léčit to přírodou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně mám ostrý potraviny hodně rád, Dája vůbec. Proto taky bylo tak těžký ji donutit začít se zázvorovýma čajema. :D Ale myslím, že už si zvykla a je to vždycky první věc po které sáhne (nechá si udělat) při nachlazení. :)

      Kuba.

      Vymazat

Děkuji vám za milý komentář :)