neděle 9. dubna 2017

Tunel za pár kaček.

Člověk se snaží udělat radost mazlíčům,takže kupuje vyšperkované koulodráhy, motýly a všechny další hračky, co je baví jen chvilku, ale opravdovou radost z nich nemají. Nakonec přece vždy udělá radost krabice, laser, Epíčkovy kuličky za 5 korun, které nosí v tlamičce, nebo Fabiškova myška, která je už skrz na skrz roztrhaná.

Tohle jsem ale koupit musela. Je to jedna z těch nejlevnějších věcí, co jsem jim kdy koupila. I kvalitní snacky stojí víc. Pořád jsem viděla na Facebooku, jak si kočičáci hrají v tunelu a jak jsou do toho neskutečně zabraní. Na druhou stranu jsem do toho moc velké naděje nevkládala, krámů mají přece tunu, ale v PEPCU měli tunel pro kočky, jen kraťoučký za cca 60 ,- a to mi už přišlo super.

Výsledek je takový, že byl Epíček nadšený hned, jak jsem to přinesla domů a začala mu říkat,že mám pro něho dáreček, okamžitě začal skákat a chtěl vidět, co to je..teď asi měsíc po koupení, je to Epíčkova momentálně nejoblíbenější hračka. Posouvá tunel přes celou místnost ke mně a mňouká, abychom si šli zase hrát. Jelikož na tom pořádně řádí, tak už v sobě má spoustu dírek od drápků, ale říkám si, hračky jsou od toho, aby se používaly.
Máte doma tunel?Podělte se fotkou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za milý komentář :)